Faq- Najczęściej zadawane pytania
Infolinia czynna 24/7 – tel: 601 66 22 00
FAQ
-
Czy wynajmę u Was samochód dostawczy bez kaucji?
Oferujemy wynajem aut dostawczych z możliwie niską kaucją. Kaucja w naszej wypożyczalni wynosi od 500 zł. Kaucja to zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia przez Ciebie samochodu. W przypadku zwrotu samochodu bez żadnych uszkodzeń, kaucja w całości jest Ci zwracana w momencie oddania pojazdu.
-
W jaki sposób mogę wpłacić kaucję?
Kaucję możesz wpłacić gotówką przy odbiorze samochodu lub przelewem na konto wypożyczalni przed wynajmem. Nie wymagamy do Ciebie posiadania karty kredytowej.
-
W jakiej formie i jak szybko oddajecie kaucję?
Kaucja zostanie Ci zwrócona w momencie zwrotu auta przy płatności gotówkowej. Kaucja wysłana przelewem, zostaje Ci zwrócona na konto bankowe do 3 dni roboczych.
-
Czy każdy może korzystać z Waszych usług?
Wynająć u nas samochód możesz gdy, ukończyłeś/aś 21 rok życia i posiadaszprawo jazdy przez okres dłuższy niż 3 lata. W przypadku gdy posiadasz prawo jazdy krócej, istnieje możliwość wynajęcia samochodu ale cena najmu może wzrosnąć.
-
Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?
Do wynajmu samochodu wymagamy od Ciebie przedstawienia dokumentu potwierdzającego tożsamość (np. dowód osobisty, paszport, karta pobytu) oraz prawo jazdy.
-
Czy muszę rezerwować samochód?
Rezerwacja samochodu przez Ciebie jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie masz gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu w oddziale.
-
W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
Samochód możesz zarezerwować kontaktując się z naszą całodobową infolinią pod numerem telefonu: 601 66 22 00, drogą mailową pod adres: gdansk@wypozycz-busa.com.pl , przez naszą stronę internetową: https://www.wypozycz-busa.com.pl/kontakt lub poprzez bezpośredni kontakt z oddziałem. Zapraszamy Cię również do kontaktu na naszym facebook’u.
-
Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?
Za wynajem możesz zapłacić gotówką lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni- lecz do tego potrzebne jest wystawienie faktury proformy o którą wystarczy poprosić pracownika na Naszej całodobowej infolinii pod nr telefonu: 601 66 22 00 lub skontaktować się z oddziałem w godzinach pracy.
-
Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?
Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodnie z ogólnymi warunkami najmu.
-
Czy mogę przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?
Jest zakaz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.
-
Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?
W przypadku najmu długoterminowego, oczywiście istnieje taka możliwość po uzgodnieniu z oddziałem wydającym pojazd.
-
Gdzie odbiorę zarezerwowany samochód?
Auto można odebrać w wybranym przez Ciebie oddziale.
-
Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?
Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez Ciebie, ale jest to usługa płatna dodatkowo według cennika.
-
Czy auto może odebrać osoba trzecia?
Tak, w takim wypadku wymagane jest upoważnienie dostępne tutaj (klik).
-
Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?
Powinieneś skontaktować się z oddziałem lub naszą całodobową infolinią telefonicznie i uzgodnić jak długie ma być przedłużenie.
-
Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?
Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym na przykład podstawienie samochodu na adres wskazany przez Ciebie. Wszystkie dodatkowe opłaty są zawarte w cenniku.
-
Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?
Istnieje możliwość wynajmu samochodów zarówno z limitem dobowym wynoszącym 200 km, 400 km jak również w opcji bez limitu kilometrów.
-
Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?
Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez Ciebie upoważniona bez żadnych dodatkowych opłat.
-
Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku powinieneś przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt. Wyjazd zagraniczny jest zabroniony do następujących krajów: Rosji, Białorusi, Ukrainy, Macedonii, Bułgarii, Albanii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii oraz krajów byłej Jugosławii.
-
Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?
Tak, możesz, nie ma z tym problemu.
-
Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?
Powienieneś/aś wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się pod nr telefonu: +48 601 66 22 00.
-
Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?
Pownieneś/aś zadzwonić pod numer alarmowy +48 601 66 22 00 , znajdujący się również na umowie najmu pojazdu.
-
Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?
Każdy wynajmowany pojazd wydajemy z różną ilością paliwa w baku, pojazd oddajesz ze stanem takim samym jaki był przy wydaniu pojazdu.
-
Czy wystawiacie faktury za wynajem?
Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.
-
Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?
Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna. W każdym przypadku wstrzymujemy Twoją kaucję do momentu wyjaśnienia sprawy.
-
Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni wypozycz-busa?
Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest dla Ciebie pod tym adresem: Cennik
-
Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?
Minimalny okres na jaki możesz wynająć samochód wynosi doba, ale istnieje również opcja pół doby.
-
Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?
OC, AC, ASSISTANCE EUROPA, NNW, Auto szyby
-
Czy auto mogę oddać w innym oddziale niż wypożyczałem?
Masz możliwość zwrotu samochodu w innym oddziale niż nastąpiło jego wypożyczenie, lecz usługa może być płatna dodatkowo.
-
Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?
Masz możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danego oddziału, ale usługa może być płatna dodatkowo.
-
Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?
Po 1 godzinie spóźnienia może być naliczona trzykrotność doby.
-
Czy mogę wynająć samochód „od ręki”?
Każda z naszych filii posiada na wynajem od kilkunastu do kilkudziesięciu aut. Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie Ci zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta, dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.
-
Czy mogę zwrócić samochód wcześniej jeżeli zmienią mi się plany?
Tak możesz wcześniej zwrócić wynajęty samochód, ale nie zwracamy kosztów za niewykorzystany okres.