Faq- Najczęściej zadawane pytania

Infolinia czynna 24/7 – tel: 601 66 22 00

FAQ

  1. Czy wynajmę u Was samochód dostawczy bez kaucji?

    Oferujemy wynajem aut dostawczych z możliwie niską kaucją. Kaucja w naszej wypożyczalni wynosi od 500 zł. Kaucja to zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia przez Ciebie samochodu. W przypadku zwrotu samochodu bez żadnych uszkodzeń, kaucja w całości jest Ci zwracana w momencie oddania pojazdu.

  2. W jaki sposób mogę wpłacić kaucję?

    Kaucję możesz wpłacić gotówką przy odbiorze samochodu lub przelewem na konto wypożyczalni przed wynajmem. Nie wymagamy do Ciebie posiadania karty kredytowej.

  3. W jakiej formie i jak szybko oddajecie kaucję?

    ​Kaucja zostanie Ci zwrócona w momencie zwrotu auta przy płatności gotówkowej. Kaucja wysłana przelewem, zostaje Ci zwrócona na konto bankowe do 3 dni roboczych.

  4. Czy każdy może korzystać z Waszych usług?

    ​Wynająć u nas samochód możesz gdy, ukończyłeś/aś 21 rok życia i posiadaszprawo jazdy przez okres dłuższy niż 3 lata. W przypadku gdy posiadasz prawo jazdy krócej, istnieje możliwość wynajęcia samochodu ale cena najmu może wzrosnąć.

  5. Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?

    Do wynajmu samochodu wymagamy od Ciebie przedstawienia dokumentu potwierdzającego tożsamość (np. dowód osobisty, paszport, karta pobytu) oraz prawo jazdy.

  6. Czy muszę rezerwować samochód?

    Rezerwacja samochodu przez Ciebie jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie masz gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu w oddziale.

  7. W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?

    Samochód możesz zarezerwować kontaktując się z naszą całodobową infolinią pod numerem telefonu: 601 66 22 00, drogą mailową pod adres: gdansk@wypozycz-busa.com.pl , przez naszą stronę internetową: https://www.wypozycz-busa.com.pl/kontakt lub poprzez  bezpośredni kontakt z oddziałem. Zapraszamy Cię również do kontaktu na naszym facebook’u.

  8. Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?

    Za wynajem możesz zapłacić gotówką lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni- lecz do tego potrzebne jest wystawienie faktury proformy o którą wystarczy poprosić pracownika na Naszej całodobowej infolinii pod nr telefonu: 601 66 22 00 lub skontaktować się z oddziałem w godzinach pracy.

  9. Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?

    Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodnie z ogólnymi warunkami najmu.

  10. Czy mogę przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?

    Jest zakaz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.

  11. Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?

    W przypadku najmu długoterminowego, oczywiście istnieje taka możliwość po uzgodnieniu z oddziałem wydającym pojazd.

  12. Gdzie odbiorę zarezerwowany samochód?

    Auto można odebrać w wybranym przez Ciebie oddziale.

  13. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?

    Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez Ciebie, ale jest to usługa płatna dodatkowo według cennika.

  14. Czy auto może odebrać osoba trzecia?

    Tak, w takim wypadku wymagane jest upoważnienie dostępne tutaj (klik).

  15. Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?

    Powinieneś skontaktować się z oddziałem lub naszą całodobową infolinią telefonicznie i uzgodnić jak długie ma być przedłużenie.

  16. Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?

    Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym na przykład podstawienie samochodu na adres wskazany przez Ciebie. Wszystkie dodatkowe opłaty są zawarte w cenniku.

  17. Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?

    Istnieje możliwość wynajmu samochodów zarówno z limitem dobowym wynoszącym 200 km, 400 km jak również w opcji bez limitu kilometrów.

  18. Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?

    Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez Ciebie upoważniona bez żadnych dodatkowych opłat.

  19. Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?

    Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku powinieneś przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt. Wyjazd zagraniczny jest zabroniony do następujących krajów: Rosji, Białorusi, Ukrainy, Macedonii, Bułgarii, Albanii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii oraz krajów byłej Jugosławii.

  20. Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?

    Tak, możesz, nie ma z tym problemu.

  21. Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?

    Powienieneś/aś wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się pod nr telefonu: +48 601 66 22 00.

  22. Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?

    Pownieneś/aś zadzwonić pod numer alarmowy +48 601 66 22 00 , znajdujący się również na umowie najmu pojazdu.

  23. Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?

    Każdy wynajmowany pojazd wydajemy z różną ilością paliwa w baku, pojazd oddajesz ze stanem takim samym jaki był przy wydaniu pojazdu.

  24. Czy wystawiacie faktury za wynajem?

    Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.

  25. Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?

    Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna. W każdym przypadku wstrzymujemy Twoją kaucję do momentu wyjaśnienia sprawy.

  26. Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni wypozycz-busa?

    Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest dla Ciebie pod tym adresem: Cennik

  27. Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?

    Minimalny okres na jaki możesz wynająć samochód wynosi doba, ale istnieje również opcja pół doby.

  28. Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?

    OC, AC, ASSISTANCE EUROPA, NNW, Auto szyby

  29. Czy auto mogę oddać w innym oddziale niż wypożyczałem?

    Masz możliwość zwrotu samochodu w innym oddziale niż nastąpiło jego wypożyczenie, lecz usługa może być płatna dodatkowo.

  30. Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?

    Masz możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danego oddziału, ale usługa może być płatna dodatkowo.

  31. Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?

    Po 1 godzinie spóźnienia może być naliczona trzykrotność doby.

  32. Czy mogę wynająć samochód „od ręki”?

    Każda z naszych filii posiada na wynajem od kilkunastu do kilkudziesięciu aut. Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie Ci zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta, dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.

  33. Czy mogę zwrócić samochód wcześniej jeżeli zmienią mi się plany?                     

    Tak możesz wcześniej zwrócić wynajęty samochód, ale nie zwracamy kosztów za niewykorzystany okres.